Sjukt effektiv

Idag har jag verkligen inte legat på latsidan! Jag har hunnit med väldigt mycket. Måste passa på och skryta lite, höhö;) Än så länge kan jag kryssa av följande: Plugg, matlådor, brödbakning, byta och vädra sängkläder, dammsuga + skura golv och promenad i det härliga höstvädret. Tänkte bara läsa ett kapitel till i boken sen tänker jag ta det piano. En långdusch, ansiktsmask och hårinpackning får avsluta min söndag. I morgon är det dags för praktik igen. Bara två veckor kvar nu i Västerås. Snart får vi väl reda på vilken ort vi ska vara på under nästa praktikperiod. Jag känner på mig att jag kommer hamna i Hudiksvall eller Falun. Spännande!
Ha en fortsatt bra söndag

Kommentarer
Postat av: sara

Härligt med en produktiv dag! Tror inte du kommer till glada huddik för de har ej dyslexi. Men Falun är bra, jag gjorde min dyslexipraktik där:-)

2012-09-17 @ 17:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0