Ska jag, ska jag inte?

Nu har jag återvänt till mitt kära Uppsala igen efter en underbar sommar fylld med sol, jobb och grillkvällar. Dessa tre månader har gått väldigt fort och man undrar för sig själv var de har tagit vägen. Facebook, blogg och twitter har inte prioriterats alls, vilket på ett sätt har varit ganska skönt och avkopplande. Men nu när man är tillbaka i vardagen igen så känner jag saknaden av att få skriva av sig. Att lufta sina tankar och dela med sig av livets små och stora upplevelser. Tack vare Jennys övertygande att ge bloggen en chans såhär efter sommarlovet så gör jag ett nytt försök. Mest för min egna skull men det är självklart roligt om ni vill följa med mig. Om ni ännu finns kvar där ute?
Denna dag kommer se ut som följer: Lunch nere på stan och lite nödvändig shopping. - Har märkt att ALLA mina strumpor börjar få småhål framme vid stortån. Antingen har min stortå växt eller så är de utslitna helt enkelt. Ikväll så är det logopedfest där sångboken skall dammas av och stämbanden värmas upp inför höstens bravader. Har en klädångest som är befogad. Hade tänkt ut en outfit för kvällen men fick igår reda på att det är klädesel kavaj =klänning. Blir att rota runt i garderoben. Någon trasa borde jag väl kunna hitta?
Ha det fint så återkommer jag med lite inlägg som kommer uppdatera er om min sommar och allt annat mellan himmel och jord.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0