Tack och lov

Mitt internet kom tillbaka, vilken tur! Tänk vad beroende man kan bli? Eller beroende är väl egentligen fel ord, för jag klarade mig nästan helt utan internet i somras, men det är frustrerande när saker och ting inte fungerar.
Drog ner till stan en sväng på förmiddagen för att skingra tankar. Shoppade lite små onödiga saker som jag egentligen inte behöver. Varför ska jag alltid få dåligt samvete och ångest när jag gör saker som får mig att må bra? Måste lära mig att det är okej att unna sig även om hjärnan skriker att jag inte förtjänar det.
Därför jävlas jag tillbaka genom att chilla i sängen och äta choklad framför körslaget. Because I'm worth it!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ÄR värd det. Kram.

2012-09-15 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0