April, april

Blev ni lurade igår? Jag klarade mig. Däremot så lurade jag min kompis, haha! Trodde absolut inte att hon skulle gå på det för jag kände själv att jag hade svårt att hålla masken. Dessvärre så är det väl ingen bra egenskap att lyckas lura någon. Tur att första april är ett undantag!
 
Fullt ös idag också. Det är mycket nu med många kurser som läses samtidigt. Tycker det är jobbigt att veta vilken kurs man ska fokusera på. Börjar lite här och fortsätter lite där. Jag vill bara kötta på och göra klart, punkt. 
 
Har insett att jag ibland tänker alldeles för mycket. Ändrade på det idag och skippade ältandet och bara gjorde istället. Jag dog inte, vilket är en erfarenhet att bära med sig.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra gjort! Ett steg till i rätt riktning.

2014-04-02 @ 11:33:41
Postat av: Maja

Klarade mig faktiskt helt utan att bli lurad (inte ens GPs aprilskämt gick jag på, det du!).
Ibland är det skönt att bara släppa, och inte älta allt - något jag har extremt svårt för. Destruktiva tankar kommer väldigt lätt in i min hjärna just nu.
Sv: Jo, det stämmer väl. Dock har jag ett såpass aktivt liv att jag tycker att det är dags - jag vill verkligen ha någon & jag vet att jag skulle må bra av det. Det skulle vara ytterligare en motivationsfaktor så att säga.
Kram! <3

2014-04-02 @ 12:16:02
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0