En månad kvar!

Åh, kan inte fatta att det bara är en månad kvar till jag och Jenny ska se Justin Timberlake i Stockholm!! Som om inte detta vore stort nog så kommer vi även att ha ståplatser i The Golden Circle! Oh. My. God. 
 
Den sängkammarblicken ;)
 
Har så otroligt mycket saker att se fram emot just nu. På lördag åker jag hem för lite välförtjänt påsklov. Umgås med familjen, träffa kompisar och njuta av ledigheten. Tycker om påsken faktiskt. Den är så färgglad och infaller på den tiden av året då allting är på gång. Den inger hopp och förväntan samtidigt som allting håller på att blomma ut.
 
Förresten måste jag tipsa om en grej som jag testade igår för första gången - MUG CAKE! Alltså jag dog nästan så gott. En underbar kombination av allt som jag gillar. Ni har säkert redan ätit det för det är ju egentligen ingen rykande nyhet men jag slänger upp receptet här ändå. Smaklig spis!
 
1 port
  • 1/2 banan
  • 2 msk hasselnötter
  • 1 dl havregryn
  • 1 ägg
  • 2 msk frysta hallon eller blåbär
  • 1 krm kanel
  • 1 msk kokos
  • olja till koppen
  1. Skala och skiva bananen. Grovhacka nötterna.
  2. Mixa banan, havregryn och ägg med mixerstav. Blanda med nötter, hallon eller blåbär, kanel och kokos. 
  3. Häll smeten i en stor kopp smord med olja. 
  4. Baka i mikron ca 1 1/2 minut. 
  5. Stjälp upp och servera gärna mug caken med keso, yoghurt och frukt.
 

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hans ögon och blick är underbar!

2014-04-11 @ 16:24:02
URL: http://sessie.se
Postat av: Maja

Åh vad kul!
Själv ska jag på kentfest första helgen i juni & håkan andra, något jag verkligen ser fram emot!
Kram!

2014-04-11 @ 18:26:34
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0