Energy!

Jag kan inte sitta still! Orken, kraften och glädjen har kommit tillbaka. Helt otroligt hur snabbt man kan märka skillnad. Tankarna är betydligt klarare och jag sprudlar av positiv energi. Visserligen förekommer det jobbiga stunder där jag måste resonera med mitt sunda förnuft. Men jag har hittat strategier och tankesätt för att komma över dem. Målet är i sikte och nu är det full fokus som gäller. Inte tänka så mycket utan bara göra.
 
Har bestämt mig för att fara hem och fira Valborg (och min födelsedag) där. Tack Jenny för att du hjälpte mig i mitt velande! Beslutsångesten är min största akilleshäl. Nu när jag vet hur det blir kan jag slappna av gällande mitt beslut och planera inför en grym kväll med tjejerna hemma.
 
Idag har jag och Jenny legat och solat. Helt galet varmt! Rena rama sommarvädret ju. Dessvärre ser värmen inte ut att stanna många dagar till. Typiskt! 
 
Nu ska jag kolla på Beckfilmen på fyran. Har sett den tidigare men jag kan inte få nog av Gunvald.
 
Valborg förra året!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas du får en riktigt trevlig Valborg hemma med dina vänner då! Har i princip inga kvar i Göteborg, förutom en person, så för mig är det ganska självklart att fira med universitetsfolket (dock pluggar jag ju i samma stad jag alltid bott i så har ju inte riktigt samma problem)
Kram! <3

2014-04-28 @ 15:29:52
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0