Helg igen

Veckorna bara svischar förbi! Fredag igen och jag tillbringar denna afton med sushi framför Let's Dance. En lugn och skön kväll med andra ord. Det kan behövas ibland.
 
Pratade med syster yster tidigare idag som nyss har kommit hem efter 2 veckor i Thailand. De har haft det fantastiskt och jag drömmer mig bort och längtar tillbaka. Jenny, visst sa vi att vi skulle boka resa dit?
Om en vecka åker jag hem till östgötaslätten för lite påsklov. Har inte varit hemma sedan jul så nu är det banne mig på tiden. Även syster med familj kommer över från Gotland så jag kommer kunna umgås med hela familjen!
 
Hoppas ni har en skön kväll
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, sushi är ju underbart gott! Hoppas du hade en riktigt fin fredagskväll!
Mysigt att åka hem över påsk. Själv bor jag ju hemma men just nu ser det ut som att vi ska åka till Värmland över påskhelgen (eller, de ska åka men frågan är om jag följer med, beror på vad som dyker upp), vilket jag ser fram emot :)
Kram! <3

2014-04-05 @ 16:07:34
URL: http://nolicedere.blogg.se
Postat av: Jenny Å

Det sa vi, vi har en deal! Längtar redan! :D

2014-04-05 @ 16:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0