Låååååång fredag!

Glad Påsk allihopa!
Idag är det påskafton och igår var det långfredag. Enligt traditionen ska man egentligen ta det lugnt men gårdagen gick i full fart ändå. Den kändes dessutom väldigt lång eftersom vi hann med så mycket.  Vi planerade, handlade och tillagade några rätter till den påskbuffé som ska avnjutas i kväll. Hälsade även på mormor som var lika go och glad som vanligt.
 
Denna dag ska spenderas ute på landet vid en sommarstuga som min bror och hans familj ska hyra i sommar. Där vankas det silllunch och traditionell påskäggsletande. Jag hoppas att påskharen fyller ägget med mitt favoritgodis. De där spräckliga chokladäggen med hård yta. Vet ni vilka jag menar?
 
GLAD PÅSK!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Låter som du har riktigt bra planer inför påsken. Min långfredag spenderades med 3,5 h i bil, men det är det allt värt för en långhelg på sommarstället :)
Hoppas påsken blev riktigt fin för dig!
Kram! <3

2014-04-19 @ 17:55:27
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0