Läkarbesök

Hade läkarbesök idag och jag har nog aldrig träffat på en mer engagerad läkare! Hon förklarade på ett mycket konkret sätt så att jag förstod och kunde ta till mig allting. Samtidigt som hon visade förståelse för hur jag upplevde det hela och tog sig tid att lyssna på mitt babbel. Hon gav mig bra tips och råd hur jag kan komma vidare. Innan jag gick därifrån gav hon mig en påse med rostade sojabönor. Det skulle tydligen vara bra för mig. Har aldrig blivit ordinerad denna typ av medicin tidigare, haha!
 
Trötters flicka denna afton. Det tar på krafterna att ta tag i jobbiga saker. Har också jobbat med vår opponering hela dagen så mina ögonlock lär falla tungt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0