Lördag

Hallå i stugorna! Fast jag antar att ni befinner er utomhus i detta underbara väder. Själv har jag legat på en filt på gräsmattan och njutit av sol, värme och ledighet. Passade även på att måla tånaglarna som fick en ljusrosa färg. 
 
Har inte gjort särskilt många knop idag. Läst en artikel (av typ 1000), tagit en promenad, lagat mat och pratat med syster. Kvällen kommer att tillbringas med Jenny! Känner på mig att vi kommer tagga och planera inför Justin, konserten närmar sig med stormsteg. Sen att vi ska bo på hotell i Stockholm och röja i stan både före (och kanske efter) gör ju att jag längtar ännu mer!
 
Hoppas ni får en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Maja

Låter som en allmänt härlig dag i mina öron, hoppas du hade en trevlig kväll!
Kram<3

2014-04-27 @ 16:11:56
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0