Packad

Hehe, nu trodde ni att jag var i gasen va? Det är ju fredag så det vore ju inte helt omöjligt. Nejdå, jag håller på att packa väskan inför hemfärden. Alltid detta dilemma om vad man ska packa med och inte packa med. Vill inte ha världens tungaste resväska då jag även behöver ha mig datorn. Sen har jag ju trots allt en hel del kläder hemma hos päronen också.
 
I morse hände det något irriterande. Lina lyckas tappa korken till tandkrämstuben och denna åker ner i avloppet till handfatet och sätter sig så perfekt att jag inte får upp den. Totalt stopp. Inte ens med pincett och diverse andra tillhyggen får jag upp denna rackare. Anledningen till att den kom ner där har att göra med att jag inte kan ha i den där silvermojängen som täpper till hålet. Dess funktion att kunna regleras med hjälp av pinnen bakom kranen fungerar ej. Hepp, hepp. Gör en felanmälan och när jag kommer hem från skolan är detta åtgärdat. Snabb service minsann!
 
Nu ska jag fortsätta packa, lyssna på musik och ta mig en snus. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0