Sista minuten

Har bokat sista minuten biljett hem nu. Jag tror nog att det inte är så många som åker den stäckan nu. Känner mig knäpp som lämnar Uppsala vid Valborg när de flesta åker hit för att fira. Äsch! Jag åker ju hem föra att fira jag med fast på ett annat sätt än vad jag brukar göra.
 
Träffade kusin vitamin en snabbis förut. Hon gav mig världens bästa present som jag har gått och suktat efter hur länge som helst. En kaffetermos i märket Bodum Jag blev jätteglad! Nu kan jag ha med mig en termos som inte läcker och kaffe som håller värmen. Perfekt!
 
En sådan här fast svart!
 
Jag har gått och funderat i några dagar nu på att göra ytterligare en tatuering. Är riktigt sugen! Kanske får det bli en 25-årspresent till mig själv? Det enda som jag har önskat mig i födelsedagspresent när mamma har frågat mig är fallskärmshopp. Kunde utläsa genom hennes ansiktsuttryck att hon inte verkade alltför positivt inställd till detta påhitt. Sorry mamma men jag inte kan bidra med någon annan mindre "farlig" upplevelse på önskelistan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Synd! Någon fallskärmshoppning eller tatuering i födelsedagspresent kan du glömma. När jag jobbat hela ditt liv för att du inte ska göra dig illa eller slå dig så kan jag inte slänga ut dig i ett fallskärmshopp. Bättre önskningar får du komma med.

2014-04-28 @ 23:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0