Tack för den!

Regnet det bara öser ner och det har det gjort sedan tidig morgon. Vaknade av att det smattrade på fönsterblecket. Mysigt när man är inomhus, mindre mysigt när man måste ta sig ut och transportera sig ner till stan med cykel. Dessutom måste jag erkänna att jag genast blir en stor trafikfara. Främst för att jag måste kisa med ögonen för de gigantiska regndroppar som anfaller men också p.g.a att min sikt blir begränsad när jag drar upp luvan över huvudet. Kan lugnt meddela att jag är hemma nu utan att ha orsakat några större tidningsrubriker.
Lite sur blir jag allt när det typ slutar regna när jag kliver innanför dörren. 
 
Anledningen till min utflykt ner till stan var för att jag hade ett bedömningssamtal om vilken typ av behandling jag ska påbörja. RO-DBT verkar vara en bra grej men som det ser ut just nu har jag inte möjlighet att avsätta 3 dagar i veckan samtidigt som jag har skolan. Alternativet är KBT som är 1 gång i veckan. Det enda som är trist är att det är ganska lång väntetid för KBT. What shall I do then? Hon jag träffade idag skulle ta upp detta på  team-ronden i morgon. Jag hoppas på det bästa helt enkelt!
 
Nu ska jag dricka kaffe och lösa soduko
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Upplysningsvis vill jag meddela att det går bussar från Flogsta. Har åkt själv några gånger. Du skulle pröva det när det är dåligt väder. Var rädd om dig!
Du får fundera på vilken behandling som blir bäst för dig. Vilken du än väljer spelar nog inte så stor roll bara du tror att den fungerar. Du har ju redan gjort det stora valet. Att bli frisk.

2014-04-07 @ 17:30:47
Postat av: Maja

Hoppas du hittar något som passar & att väntetiden inte är alltför lång.
Usch och fy för att vara ute i regn, i alla fall om man måste ta sig någonstans snabbt.
Kram!

2014-04-07 @ 18:04:33
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0