Tisdag

En lång dag med redovisning och opponering. Jag var lite nervös då vi inte hade fått supertydliga instruktioner om hur det skulle gå till. Det gick över förväntan och det var en avslappnad stämning. Vi fick tips och idéer om hur vi skulle kunna förtydliga vissa saker, samtidigt som vi fick en hel del beröm. Det är verkligen nyttigt att få konstruktiv kritik! Man blir lätt ”hemmablind” i sitt eget arbete.

Har lite huvudvärk nu. Troligtvis är det spänningar som har släppt efteråt. Nu har jag ”bara” fem artiklar att läsa inför morgondagens föreläsning. Här har vi en som kommer att vara proffs på att läsa artiklar sen!

 

Fick ett positivt telefonsamtal från Pia. De hade haft rond idag och hon berättade att de har satt upp mig på väntelista för KBT-behandling. MEN att jag kommer att få möjlighet att träffa henne några tillfällen nu under våren som stöd och pepp för att komma igång ordentligt. Känns fantastiskt skönt!

 

Nu ska näsan ner i litteraturen!


Kommentarer
Postat av: s

Haha läsa artiklar är verkligen det bästa med att plugga...eller inte. Men det är nog väldigt bra att ha med sig i framtiden.
Hur fungerar det med hon du träffar nu, är hon bra?
kram
(från en ofta väldigt tyst läsare)

2014-04-08 @ 20:13:18
URL: http://www.ienluftballong.blogg.se
Postat av: Maja

Härligt att det gick bra med opponeringen, kommer ihåg förra året då vi hade det på projektarbetet i 3an, usch vad nervös jag var!
Grymt att du blivit placerad på en väntelista, kommer säkert bli hur bra som helst!
Sv: Hon verkar faktiskt vara riktigt lovande, kan inte vänta tills vi kommer igång med själva "terapin".
Kram!

2014-04-10 @ 13:03:56
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0