Underbart är kort

Nu är tillbaka i Uppsala, i min mysiga lilla lägenhet som stod och väntade på mig. Jag trivs väldigt bra här men när man har haft sällskap i ett stort hus med möjlighet till trädgård så blir lägenheten betydligt mindre och mer ensam nu än innan jag åkte. 
Handlade och packade upp mina grejer innan jag förpassade mig till sängen framför tv:n. Ingen vidare underhållning på någon kanal så det får nog bli att kolla på någon serie på datorn istället. Har även hunnit med att plantera min murgröna. Älskar verkligen växter, kryddor och allt sóm hör trädgården till. Igår planterade jag och mamma kryddor som vi ska kunna ha till vår matlagning i sommar. Det finns inget som slår färska kryddor!
 
Jag vet att uppdateringen här har varit lite dålig på sista tiden. Ursäktar mig med att skylla på påsklov. Kommer nog lägga upp lite bilder som kompensation för att sammanfatta vad jag har pysslat med under veckan.
 
I morgon ska jag till Pia igen. Pepp, pepp!
 
Ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev väldigt tyst här hemma också när alla hade åkt. Saknar er. Ska försöka sköta om kryddorna ordentlig så de håller sig vid liv tills du kommer hem igen. Kram.

2014-04-23 @ 12:02:17
Postat av: Maja

Härligt att du haft en sån bra påsk! Samtidigt är det ju skönt att få tillbaka de vardagliga rutinerna ;)
Kram!

2014-04-23 @ 13:53:27
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0