Uppfräschning

Det blir inte så jättemycket besök här när jag är hemma. Har fullt upp med att umgås! Igår kom syster och hennes två barn hit från Gotland. Min bror och hans familj bor i närheten så hela påsken kommer att ägnas åt familjemys! Moster/faster Lina blir som barn på nytt när de små liven kommer. Bygga koja i skogen och busa gör jag inte allt för ofta.
 
Har varit hos frisören idag för lite uppfräschning. Toppade bara lite (då jag sparar ut till långt hår nu) och lade i några slingor. Blev supernöjd! Passar alltid på att gå till "min" frisör när jag är hemma. Hon vet precis hur jag vill ha det och är dessutom otroligt duktig. Det bästa som finns är ju när de tvättar håret och masserar in schampo. Jag somnade nästan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, ja att hålla en vit päls vit är i stort sett omöjligt. Jag vill ju helst inte bada henne för ofta heller utan bara ett par ggr per år, men jag brukar få mycket beröm av folk att hon ser ren och fin ut så det är ju bra hihi:)

Ha en fin påsk!

2014-04-17 @ 10:55:14
URL: http://sessie.se
Postat av: Maja

Håret blev ju jättefint! Hoppas du får en riktigt mysig påsk med nära & kära nu!
Sv: Nu har dock det magonda gått över, kan tänkas att det är en del psykiskt inblandat också. Ska höra lite med terapeuten om hon tycker att jag ska ha dem eller om jag ska försöka gå upp på mer "naturlig" väg - och därmed tvinga mig själv att gå utanför ramarna jag satt upp.
Massa kramar! <3

2014-04-17 @ 17:35:34
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0