Yo folks!

Ännu en fullspäckad dag avklarad. Har skrivit klart en rapport, gjort en power point-presentation, planerat inför seminarium och läst igenom den projektplan vi ska opponera på. Effektivitet var ordet!
Efteråt gick jag och Lina och tog oss en välförtjänt fika på Wayne´s samt en runda på stan. Det är så underbart att det är ljust längre om dagarna. Mitt bränsle just nu är solenergi och koffein, skämt å sido.
 
Idag är jag stolt som en tupp över mig själv. Har vågat utmana, lagt till och gjort förändringar. Blir förvånad och nästan arg över hur relativt "smärtfritt" det har gått. Jag menar, här har jag gått och undvikit saker under en längre tid, i tron om att det är jobbigt och ångestframkallande. Nothing can stop me right now. Gasen i botten!
 
Köpte denna underbara doft från Victoria's Secret
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en härlig dag. Jag blir så glad att höra att det går framåt. Kram och god natt.

2014-04-03 @ 23:59:39
Postat av: Maja

Egentligen är det inte så svårt att utmana sig själv, men det gäller att våga genomföra utmaningen. När man väl har gjort det var det, precis som du säger, mycket lättare än väntat.
Du är grym!
Kram! <3

2014-04-04 @ 09:58:25
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0