Alla i Göteborg heter Glenn

Haha, nevars det gör de inte men det finns många goa gubbar där i alla fall. Det var ett tag sen jag var i götet men varje gång jag kommer dit så blir jag kär i staden! Älskar grönområdena, avenyn och människorna. Det är en helt annan mentalitet där än i Stockholm.
 
Vistelsen har varit underbar! Har lärt mig massor och tankat på med inspiration och lust för mitt framtida yrke. Jag har alltid varit säker på mitt karriärsval men nu är jag ännu mer peppad. Framförallt inför mitt stundande exjobb. Två dagar med föreläsningar och utställningar. Vi höll till på Clarion Post Hotell och jag säger bara OH. MY. GOD vilket hotell! Igår avslutade komikern Måns Möller med ett framträdande där han på ett berörande sätt beskrev om hans son som har både autsim och utvecklingsstörning. Jag grät och skrattade om vartannat.
 
Jag har så mycket och berätta om men hinner inte nu då jag alldeles strax måste bege mig till skolan för seminarie. Återkommer med bilder senare!
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt att du trivs så bra i Göteborg. Själv ser jag inte något speciellt med staden, men har ju bott här i hela mitt liv så det kanske inte är så konstigt?
Kämpa på nu med det sista i skolan!
Kram!

2014-06-05 @ 09:23:53
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0