En snabbis

Hej hopp!
Tänkte bara vinka lite snabbt innan jag beger mig mot Göteborg. Bussen avgår kl 10.00 och beräknas komma fram 18.00. 8 timmar på en buss - jippie. Jag är helt överygad om att det kommer gå relativt fort ändå. Är ju van med långa bussresor. När jag spealde i musikkåren så åkte vi buss ner till Tyskland. Går tiden långsamt så får jag helt enkelt ta tag i mikrofonen och underhålla lite.
 
Gårdagen i Stockholm var trevlig. Hade gärna stannat längre då syrran och co skulle gå på stand-up på Norra Brunn. Vi hann ändå gå på stan ,heja på maratonlöparna och ta en öl i solen (mellan skurarna).
 
Ha det bra så hörs vi igen när jag har kommit hem från götet.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hoppas du får det roligt i min fina hemstad!
Kram!

2014-06-02 @ 17:59:41
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0