Grattis pappa!

Idag fyller gubben i huset 57 bast. Han blev firad med frukost på sängen och en schwarzwaldstårta som jag och mamma gjorde igår. Han fick några presenter men den riktiga får han när syster och co kommer över från Gotland. På tal om Gotland så har jag bokat båtresa dit vecka 31, woho! Fast det är ju inte helt omöjligt att jag åker dit innan.

 

Jag åkte på en dunderförkylning med feber och kallsvettningar. Jag pallrade mig ändå till jobbet och körde mitt pass igår, som bara var till kl 13.00. Är ledig i dag och känner mig bättre men är lite trött och seg i både kropp och knopp.

 

Jag fick en finfin present av päronen när de kom hem från sin semestertripp. En tavla med ett bra budskap:

 

 

 

Modersmålet och jag åkte till tidigare idag till återvinningen och sen vidare till en handelsträdgård för att inhandla lite mer växter, kryddor och blommor. En chiliplanta fick bland annat följa med mig hem. 

Det får bli en lugn kväll och jag kommer krypa ner i sängen tidigt för att samla energi till morgondagens arbetspass.


Kommentarer
Postat av: Maja

Stort grattis till far din! Min lilla fader fyller faktiskt 60 i höst & helgen före hans födelsedag gifter min bror sig så det blir allt lite dubbelt firande där.
Har du några planer för Gotland eller ska du bara ta det som det kommer?
Kram! <3

2014-06-25 @ 12:25:10
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0