Midsommar osv..

Hoppas ni hade en bra midsommar, det hade jag även fast jag jobbade. Att hälsa på de äldre och prata med dem och önska dem trevlig midsommar är bara mysigt. När jag gick av mitt pass kl 22 och hörde musik, skratt och festligheter så blev jag lite sugen på att fira jag också. Vakande till skillnad från många andra idag utan någon baksmälla när klockan ringde 05.30. Jobbar delad tur i morgon 07.15.12.45 och sedan för att gå på igen 16.20-21.20. Har lite ont i halsen men jag hoppas inte att det blir värre under natten.
 
Kommer nog somna gott ikväll. Har börjat läsa en bok som heter "Mormor hälsar och säger förlåt". Det är samma författare (Fredrik Backman) som har skrivit "En man som heter Ove". Han skriver mycket bra och jag kan verkligen rekommendera båda böckerna!
 
Jag beställde ett armband för ett tag sedan från ung cancer som kom på brevlådan för någon dag sen. Tycker det är viktigt att stödja organisationer som jobbar för bra ändamål. Sen är det ju snyggt också!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Fint armband :)

2014-06-22 @ 12:21:50
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Maja

Mina föräldrar har pratat mycket om den boken, får väl ta och läsa den någon gång!
Förstår att du blev sugen på att festa när du hörde festligheterna och vid 22-tiden är det ju ofta ganska fullt ös. Men som du skriver, du får ju din chans nästa vecka istället ;)
Sv: Min midsommar blev riktigt bra faktiskt!
Ja, det är jättelätt att hamna i 'jag ska bara'-träsket. Varje gång som jag hittills har 'bestämt' mig har jag ju gått tillbaka så fort obehaget kommer. Rätt tid kommer aldrig & jag tror att jag äntligen börjar förstå det.
Kram! <3

2014-06-22 @ 17:25:06
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0