Premiärdopp - check

Hejsan!

Förlåt för dåligt uppdaterande i helgen men den har varit fullspäckad med studentfirande och kvalitetstid i storebrors sommarstuga där jag idag tog årets första dopp utomhus. Det var mycket skönt och svalkande! Jag älskar verkligen att bada.

 

Igår var jag som sagt på min kusins studentfirande. Vilken lycka man känner med dessa nybakade studenter som springer ut i friheten. Jag kommer ihåg den känslan. 6 år sedan, var sjutton tar tiden vägen egentligen?

 

 

I morgon börjar jag jobba på ”riktigt”. Köttar på ordentligt med att jobba 6 av sju dagar kommande vecka. Känns lite trist att jobba midsommar men det säger klirr i kassan i alla fall.

 

Bjuder på några bilder från de senaste dagarna. Från Alvins skolavslutning, studentfirande och premiärdoppet.

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0