Sommarlov #2

Haha, datorn fick fnatt och publicerade inlägget innan jag ens hann skriva något. Så därav inlägg sommarlov #2.

Seminarierna gick kalas även om jag någonstans saknade den där tentaångest känslan som man brukar ha i slutet av terminen. Det är något speciellt att ha tenta. Den känslan som infinner sig efteråt är så otroligt härlig och lättnaden obeskrivlig. Nu är det bara en termin kvar. Var tar åren vägen egentligen?

 

Nu är jag hemma i Boxholm hos päronen. Mamma Mu kom och hämtade mig och kusinvitamin i Uppsala och skjutsade så snällt hem oss med våra enorma rosa resväskor, fullproppade med kläder och diverse andra attiraljer. (Läs smink, skor och smycken). Vet i sjutton hur jag skulle få med mig all packning på tåget?

 

Nåväl. Har packat upp alla grejer och installerat mig i mitt flickrum. Grill och mys på altanen med mor och far i gårkväll. Älskar att vara i ett hus där man bara behöver kliva ut genom dörren och gå barfota i gräset, älskar att kunna ha ytor när man stuvar i köket och jag ÄLSKAR att ha tillgång till en diskmaskin. Den sysslan är banne mig en never ending story..

 

Lovade ju att lägga upp några bilder från Göteborg. Här kommer några!

 

  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt att du också har fått sommarlov nu!
Har du något sommarjobb på G eller får du njuta av hela den vackra svenska sommaren?
Kram! <3

2014-06-07 @ 12:42:25
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0