Congratulations!

Lördag idag men inte vilken lördag som helst. Storasyster fyller nämligen år! Grattis till dig <3 Att du befinner dig i Thailand gör mig inte ett dugg avundsjuk..

 

 
 
 

 I går tillbringade jag kvällen med Lina. Alltså en annan kompis som också heter Lina. Jag brukar vanligen inte tilltala mig själv i tredje person.Vi snackade skit, åt sushi, mumsade smågodis och tittade på TV. En lugn och skön kväll med andra ord.

Kusin vitamin och jag ska dra en sväng på stan senare. Jag ska försöka hitta en födelsedagspresent och eventuellt investera i ett par nya solglasögon. Om jag känner mig själv rätt så blir nog något mer som trillar ner i shoppingbagen.

 

Ha en skön lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0