Den 25:e smäller det

Haha, nejdå jag har inga planer på att vara kung i baren denna tisdag. Fast man vet ju aldrig ;)
Ska till skolan strax och ha litteraturseminarium samt inlämningsuppgift av två böcker som jag har läst. Efter det är planen att jag ska fika med en kompis som jag inte har träffat på hur länge som helst. Vädret ser härligt ut så det är inte helt omöjligt att vi hamnar på något mysigt ställe nere vid ån. Alla människor man möter har ett stort leende och ansiktet riktat mot solen. Det är något speciellt med våren, allting vaknar till liv igen. Bokstavligen.
 
Alltså det här med selfies är inte min grej. Måste träna.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Så fin så :)

2014-03-25 @ 13:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0