Den där känslan

Jag vet inte om det har att göra med att det är ljusare ute eller om det är smygande vårkänslor som är på gång. Vaknade idag och bara kände att- Hey, någonting har hänt, livet är nice och jag är banne mig redo!
 
Teorin om vårkänslor går bort relativt fort eftersom det är -4,5 grader på min termometer och vitt mögel ligger på marken. Förhoppningsvis så försvinner det snart. Huvudsaken är att det går att ta sig fram på cykel. Fast visserligen har inte snöstorm eller - 25 hindrat mig från att trotsa vädergudarna med mitt tvåhjulade fordon. Envis student kallas det.
 
Nåväl, ska alldeles strax bege mig till skolan. Rapport ska skrivas och möte med handledare ska avklaras. Exjobbet känns både läskigt och spännande på samma gång. Just nu är det brist på deltagare till vår studie som gör det hela lite osäkert. Hoppar att vi blir klokare efter dagens samtal och planering. 
 
Chop, chop!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0