Det svänger ordentligt

Trodde inte mina ögon i morse när jag tittade ut genom fönstret, det var vitt överallt! Nu däremot är det milt ute och det håller redan på att försvinna. Varför var det tvunget att komma överhuvudtaget kan ju fråga sig…

Har jobbat med vårt examensarbete hela dagen. Det har rullat på bra och vi är i stort sett klara med allt inför redovisningen av vår projektplan. Jag och min kompanjon arbetar bra tillsammans. Effektivt och strukturerat med tillhörande belöningar. Det tror jag är en förutsättning för att det ska fungera.

Just nu bakar jag bröd. Kände att det var alldeles för längesedan jag gjorde det. Limpan är för tillfället i den lilla, lilla ugnen så jag hoppas att resultatet blir bra. Det luktar gott så det är ju alltid ett positivt tecken. Ska se till att den inte lyfter för mycket bara och blir bränd. Jo, jag talar av gamla erfarenheter med utöst brandlarm som följd. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0