Don't blame it on the sunshine

Full fart mot helgen! Den är ju trots allt som bäst när man har den framför sig. Att vårsolen värmer och att man har roliga saker inplanerade gör ju det hela inte sämre direkt. 
Har skickat in vår projektplan idag och vi firade genom att glassa nere vid fyrisån och dra en sväng på stan. Hittade en sak som nu pryder mitt fönster. Kunde inte låta bli när jag fick syn på den- ett vitt hästhuvud! 
 
 
I kväll blir det after work (after school för min del) med fina flickor på GH nation. Tänk att om ett år så kan jag också "after worka". Känns väldigt avlägset nu men tiden går fortare än vad man tror. Herregud vi är ju snart i april månad! Vilket betyder att jag snart fyller 25. Ingen åldersnoja här inte. Än.
Lever efter mottot: "man är inte äldre än vad man gör sig". 
 
Ha en alldeles förträfflig fredagskväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Låter som du har en riktigt fin kväll planerad! Vad är det som du utbildar dig till?
Sv: Det roliga är att jag hade mitt allra första vik i februari & nu fick jag helt plötsligt köra 4 dagar på en vecka (det är dock min gamla mellanstadieskola så känner ju några av lärarna) och det är inte så jobbigt heller. Bra betalt för lite verkstad :)
Kram!

2014-03-28 @ 16:47:19
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0