Dreams

Jag har haft så märkliga drömmar inatt. Jag vaknade till och med av att jag låg och skrattade högt. Det roligaste är nog att de är så galet osammanhängande - Drömmer att jag är på någon slags fest med kompisar ifrån högstadiet, blir väldigt bra i gasen, hamnar i badkaret tillsammans med läkare, blir sedan förbannad över att någon har tagit mina nya birkenstocktofflor, åker motorbåt hem, blir stoppad av polisen och blir till sist hämtad av mina föräldrar. ? Finns det någon drömtydare där ute som kan tolka vad detta betyder?
 
Hade jättetrevligt igår på after worken. Vi gick först till GH nation men när vi kom dit och skulle beställa våra efterlängtade hamburgare så berättar de att kocken inte hade dykt upp. Trodde allvarligt talat att killen bakom disken skämtade men det gjorde han uppenbarligen inte. Därför bestämde vi oss att styra kosan till en annan nation (tur att der finns så många att välja bland). 
 
Denna lördag bjuder på underbart väder. Ska plölja igenom lite plugg för att sedan bege mig ut och lapa lite sol.
Ska även hänga med Jenny senare. Har inte setts på länge så vi lär ha en del att ta igen! 
 
Hörrni! Det är faktiskt earth hour ikväll. Glöm inte att släcka ner mellan 20.30-21.30. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Låter som du hade en riktigt fin fredagkväll! Hoppas plugget går bra idag & att du får lite sol på dig (själv har jag stått ute nästan hela dagen hittills). Får se om de släcker ner till stället jag ska på ikväll (sittning), vore ju lite mysigt om de gjorde det :)
Kram! <3

2014-03-29 @ 13:45:13
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0