Otålig

Som jag har nämnt tidigare så har jag gjort en del förändringar. Jag förväntar mig då att se resultat på en gång! Vet inte om det är för att jag är otålig men jag vill ha något slags kvitto på att det jag gör är rätt. En belöning för mödan liksom. För det är svårt. Jättesvårt till och med. Att veta hur mycket jag behöver lägga till och vad som behöver ändras. När man inte har suget eller aptiten utan få gå efter skalmans ät- och sovklocka så blir det inte lättare direkt. En extra smörgås här, en näve nötter där..Suck! Inte för att vara gnällig eller så men det är detta som är kämpigt just nu för jag vill ju så gärna. 
 
Åh, gissa vad jag precis har beställt. - En ny ryggsäck! Har suktat efter den länge och idag slog jag till. Den är snygg, rymlig och funktionell. Kommer att få plats med både dator och tungläst litteratur utan att döda min rygg och mina axlar. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

jag är som du, man vill se resultat på en gång. Tålamod är inte min starka sida.

2014-03-26 @ 18:17:36
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0