andra maj

Hej! Jodå, jag överlevde min födelsedag men jag var riktigt sliten och trött igår kan jag meddela. Det kommer väl med åldern!
Blev firad av mor och far på morgonen. Fick vinglas och smycken. Sedan på kvällen kom mina vänner hit och vi grillade och hade det väldigt trevligt. Eftersom de läser min blogg så hade de snappat upp hinten om vad jag önskade mig, - bidrag till en framtida tatuering!
Sedan begav vi oss ut till Harrys i Linköping (inte Jennie dock eftersom hon är gravid), där vi röjde hela natten. Kom hem som en slagen hjälte med en kraxande röst och ömma fötter. Tecken på en lyckad utgång!
 
Igår kom min bror och hans familj och hälsade på. Fick fina presenter utan av dem också. Plus en HEMLIG ÖVERRASKNING som jag kommer få i sommar. Försökte lirka ur min brorson vad det var för påhitt men han var fast bestämd om att inte berätta för faster Lina.
 
Denna dag kommer ägnas åt lite plugg. Sedan i eftermiddag ska jag fika med Jonna. Har inte träffat henne på väldigt länge så det ska bli jättekul.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Nämen, fyller du år på självaste Valborg?
Grattis i efterskott i alla fall!
Låter som att du hade en riktigt trevlig Valborg & jag kan ju säga att jag inte tog det speciellt lugnt jag heller - hemma 04:00 på morgonen & dans, spring & allt mellan himmel och jord.
Kram!

2014-05-02 @ 14:06:33
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0