Brödbak

Kände för att baka idag, and so I did. Förra gången så blev jag lite besviken över resultatet då ytan på brödet blev stenhårt, nästan bränt. Dagens bröd blev riktigt bra faktiskt. Nam, nam - Jag älskar nybakat bröd!
 
Jag har pluggat en del också. Har inget som jag i ren panik måste göra vilket visserligen är ganska skönt men gör  mig ändå lite rastlös. Har ju haft en mycket intensiv period i början på terminen så jag är fortfarande inställd på fullt ös medvetslös. Kanske att jag till och med börjar läsa en skönlitterär bok istället. Brukar alltid plöja en hög på sommaren men varför inte börja alla redan nu? Är det någon som har tips på någon bra bok?
 

Fick samtal förut om att Pia är sjuk vilket gör att samtalet i morgon är inställt. Trist, men sjuk kan ju alla bli. Hon skulle återkomma med en nya tid. Hade verkligen sett fram emot att ventilera lite men det är ju tur att jag har mina nära och kära samt bloggen som kan vara mina små pyshål.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Trist att samtalet blir inställt. Hoppas hon blir frisk snart så du kan få prata av dig.

2014-05-14 @ 12:17:24
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0