Effektivitet

Idag har jag varit sjukt effektiv och fått massor med ärenden gjorda! Även andra mindre roliga sysslor som tvätt och strul med e-legitimation har fixats. Som om inte detta vore nog så har jag även jobbat med mig själv. Gjort aktiva förändringar och lagt i en högre växel. Ni vet ju hur hemskt det låter när varvmätaren på bilen går över 2500 (à la pensionär). Mycket ljud utan att komma framåt.

Skönt att vara tillbaka igen. Tycker om Uppsala och allting runtomkring - det känns som mitt hem här. När jag tänker framåt ett år så har jag ingen aning om var jag befinner mig. Känns både läskigt och spännande på samma gång. Men nu ska vi vara här och nu som jag så fint förespråkade om igår på tåget.

Ligger redan i sängen som även har fått den praktiska funktionen som soffa. Inget vidare att ha på TV:n ikväll så det får nog bli att streama något.

 

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Maja

Effektivitet är bra grejer, men det är lätt att man blir som jag - för effektiv & då glömmer bort att ta hand om sig själv.
Sv: Det är absolut en ovana, det är ju inte mycket jag lämnar & portionerna är ju säkert för små ändå så förstår inte varför jag blir tvingad att lämna.
Försöker dock äta tillräckligt + näringsdrycker. Däremot känner jag att jag har 100% kontroll på allt & det är kontrollen jag vill få bort. Näringsdryckerna gör att jag inte vågar utmana.
Kram! <3

2014-05-06 @ 17:30:06
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0