Fredag

Det blir inget avancerat fredagsmys denna afton. Jag ska ha en lugn kväll där jag ska packa, ta en långdusch och slöa i sängen. 08.56 i morgon bär det iväg till Södertälje för tjejweekend. Det ska bli trevligt att catcha-up lite eftersom vi inte har setts på ett bra tag. Vädret verkar ju bli fint också! Ibland så är ju livet nästan för bra för att vara sant.

Jag köpte förresten ett nytt nagellack när jag var på stan sist. Älskar färgen! Den heter ”chillin’ like a villain”. Jag fick måla 2 lager för att färgen skulle komma till sin rätt. Tycker att den går mot det aprikosa hållet vilket kommer bli snyggt när man får till sommarbrännan.

 

 

 

Ha en alldeles underbar fredagskväll!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sitter kanske bra på mig oxå det där lacket .kommer kanske att få dela med dig lite till sommaren.

2014-05-16 @ 23:26:30
Postat av: Maja

Hoppas du får en fin weekend tillsammans med tjejerna!
Och nagellacket var sjukt snyggt!
Kram! <3

2014-05-17 @ 14:45:57
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0