Ge mig sol, vind och VATTEN

Sol - check

Vind - check (bor ju i Uppsala hallå)

Vatten - nope. Är inte överdrivet sugen på att hoppa i Fyrisån direkt.

 

Det är en negativ sak med denna stad, att det inte finns någon närliggande sjö eller hav som man smidigt kan ta sig till när värmeböljan slår till. Inte ens en vattenspridare har jag till förfogande som skulle kunna fungera som ett substitut.

Har legat och solat lite idag men i korta perioder. Vill inte riskera att bränna mig, även om jag smörjer in mig ordentligt. Hudcancer är inte något som jag vill boka av på listan.

 

Jag klarade förresten examinationen igår. Tjohoo! Det kändes ju bra så jag skulle nog ha blivit förvånad om jag inte hade gjort det.

 

Det står grillning på schemat för kvällen. Det ska bli riktigt smarrigt! Det är nog en av de bästa sakerna med sommaren – att man kan vara ute och umgås samtidigt som man lagar mat. Plus att man i stort sätt kan grilla vad som helst!

 

I morgon är det dagen då man ska rösta inför EU. Hoppas att ni alla gör er insats och röstar. Den är en förmån som inte alla länder har.

 

Ha en underbar afton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0