Idag smäller det!

Justin here I come! Åh, jag knappt fatta att det är mindre än ett dygn kvar till jag får står där framme vid scenen och dansa loss till "i'm bring you sexyback". Som om inte detta vore nog så kommer jag och Jenny luncha med några gamla klasskompisar, bo på hotell och äta på restaurang tillsammans med Jennys tjejkompisar som jag tidigare inte har träffat. Ska bli så himla kul! Vi kommer göra Stockholm osäkert.
 
Jag har precis fixat naglarna, pimpade dem med lite glitter. Hoppas bara jag kan låta det torka ordentligt innan jag pillar med något annat. Jag brukar ha svårt att hålla fingrarna i styr ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, hoppas att du får en riktigt trevlig upplevelse! Riktigt snygga naglar också! :)
Kram! <3

2014-05-10 @ 17:17:36
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0