Justin!

Alltså jag har haft en helt underbar helg! Vet inte var jag ska börja. Vi kom i alla fall till Stockholm där vi mötte upp två kompisar för lunch på ett mysigt hak som serverade tacos. Ett litet ställe som man antagligen inte skulle ha hittat om man inte hade stockholmare i sällskapet. Därefter begav vi oss till hotellet och fick vårt rum en timme tidigare. Jag och Jenny gjorde oss klara inför kvällen samtidigt som vi peppade till Justins låtar som strömmade ur högtalarna. Gick ner till baren vid receptionen och tog ett glas champagne. (Man måste ju lyxa till det). Gick sedan för att möta upp Jennys kompisar på restaurangen Griffins steakhouse. Personalen, inredningen, drycken och maten var helt fantastiskt. Kan verkligen rekommendera detta ställe om ni ska ut och äta i huvudstaden någon gång.

Efter maten gick vi till hotellrummet, piffade till oss och drack lite vin innan vi tog taxi till Tele 2 arena.

Konserten var grym! Det går inte att beskriva den med ord, den måste upplevas för att göras rättvisa. Justins scennärvaro, den otroliga rösten och hela showen var amazing! Vid hade ståplatser och det kändes som om vi var riktigt nära honom.

Efter konserten blev det utgång på Berns. Har aldrig varit ute i Stockholm förut men jag har ju hört talas om detta ställe. Trodde aldrig att vi skulle komma in men det gjorde vi minsann. Och oj, säger jag bara. Musiken var grym och det var fullt med folk på dansgolvet.

Det var två trötta tjejer som vakande i den stora dubbelsängen med de fluffiga och sköna kuddarna. Oslagbar hotellfrukost och sen chill på rummet för att sammanfatta kvällen. Vi begav oss sedan till ett café för en snabbfika innan vi tog tåget hem. Tågresan är en historia för sig som jag kan dra i morgon. Kan nämna att SJ aldrig slutar förvåna mig.

TACK Jenny, Maria, Matilda, Emelie och Erika för en oförglömlig helg!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

TACK själv underbara Lina! Vilken fantastisk helg! DU ÄR BÄÄÄÄÄÄST!

2014-05-11 @ 19:51:47
Postat av: Maja

Härligt att du hade en sån fin & bra helg! Det var du verkligen värd!
Kram! <3

2014-05-12 @ 09:27:05
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0