Kusin vitamin

Ikväll ska jag och Mathilda hänga, snacka skit och äta sushi. Vi har båda flängt omkring ganska mycket så vi har inte hunnit med att umgås fast vi bara bor två hus ifrån varandra. Så jag kan tänka mig att vi kommer ha mycket att uppdatera varandra om. Hon ska ju bege sig till Norge i helgen för att fira 17:e maj. Där firar de ordentligt minsann! Klädkoden är långklänning. Jag skulle ha hakat på om inte jag hade haft andra planer i helgen. Jag ska nämligen till Södertälje med några tjejkompisar från klassen. Vi ska bo på hotell, gå på spa och ut och käka. Nu låter det som om jag bor på hotell varje helg, men jag kan försäkra er om detta inte hör till vanligheten. Det ser CSN till förstår ni! 
 
Annars har jag ägnat dagen till plugg. Läst en del och tränat på tecken. Jag har examination nästa vecka där vi ska använda oss av de färdigheter som vi har förvärvat. Det är lite drygt att sitta och teckna för sig själv så jag kom på den briljanta idén att låta mamma "förhöra" mig via skype. Det var betydligt roligare!
 
Just det! Jenny tipsade mig om en serie som heter "Suits". Jag fastnade på dirr! Kan verkligen rekommendera den.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Å

Visst är Suits bra? Love love love Harvey!!!

2014-05-16 @ 07:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0