Pysseltorsdag

Eftersom jag inte har några föreläsningar för tillfället så blir jag väldigt rastlös om dagarna. Det är inte roligt då jag älskar att ha många bollar i luften och fara flänga hit och dit. Jag har ju varit ”duktig” och gjort de skolarbeten som ska göras hemma men det är ändå inte samma sak.Det har regnat typ hela dagen så har man inte kunnat sitta ute och sola heller. Jag ska verkligen inte klaga men det kliar i hela kroppen och jag sitter nästan och studsar här på stolen.

 

Har varit lite pysslig idag. Mosters lilla tös fyller ju snart 8 år och därför har jag gjort ett födelsedagskort till henne. Att göra egna kort och scrapbooka tycker jag är fantastiskt kul. Så detta har stillat min rastlöshet något. Bara för skojs skull så tränade jag på att vika servetter, fråga mig inte varför men det fungerar väl som någon slags terapi.Just nu står jag i valet och kvalet om jag ska baka eller inte. Hm, då måste jag ner till Ica och införskaffa ingredienser. Får fundera en stund till.

 

 

 

Det som är jobbigast just nu är det ihållande illamåendet. Jag blir lätt det efter måltiderna, som också har ökats på storleksmässigt samt större och tätare mellanmål. Jag kämpar som en liten blå och hoppas innerligt att illamåendet kommer ge med sig. Det är ju inte så att mitt icke-existerande sug blir större när man känner sig så direkt.

 

Tjolahopp, tjolahej! Ska slå en pling till mamma mu och höra vad hon har för sig.


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh så pysslig du är då! Själv kommer jag få plugga i princip hela lördagen eftersom jag eventuellt kan få jobba mina lediga dagar nästa vecka (kontrollfreak.com)
Jobbigt med illamåendet, själv har jag ju druckit näringsdrycker (dock upptäckte jag att de är lättare att dricka om man värmer dem i mikron) men det är ju inte lätt. Har dock haft svårt med portionerna & hjärnan maler hela tiden...
Kram !<3

2014-05-09 @ 20:18:24
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0