Som en smäll på käften

Jo, jag lever. Nästan. Efter att ha klagat över att haft lite och göra så har jag nu häcken full. Vi ska ha en examination i vår tecken-kurs på fredag. Vi fick 6 st uppgifter varav en som vi ska ska examineras i. Vet ej vilken förrän fredag = förbereda alla. Ämnena är HELT SJUKA. Ex: förklara hur en andningsregistrering går till och vad ett skottår är för något och vilka traditioner som hör till...Inte några av dessa tecken har vi gått igenom under föreläsningarna/teckenträffarna. Skjut mig!
 
Jag återkommer när jag har överlevt denna helvetesvecka.

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart du överlever.Problem är till för att övervinnas.
Man gör bara sitt bästa, mer kan man inte göra. lycka till.

2014-05-22 @ 00:08:36
Postat av: Maja

Kämpa på tjejen! Jag tror på dig! Man kan ju som sagt inte göra bättre än sitt bästa & snart är det ju sommaruppehåll!
Kram! <3

2014-05-22 @ 12:17:26
URL: http://nolicedere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0